Koleżanki i Koledzy,
Nasze spotkania będą charakteryzowały się paroma zasadami:
- Jest osoba prowadząca - moderująca. Jeśli ktoś zgłosi temat do agendy - zapraszam również do prowadzenia. W pozostałych przypadkach prowadzę ja. Co to znaczy prowadzić-moderować? Czuwać nad kierunkiem dyskusji, aby realizował założony cel. Wiem chyba wszyscy świetnie, że będąc we własnym punkcie widzenia, emocjach, tracimy czasami z oczu cel i stąd częstą przypadłością spotkań w biznesie jest niska efektywność i poczucie bicia piany. A u nas będzie miło i efektywnie.
- Jest agenda - zakładamy sobie przed spotkaniem, czym chcielibyśmy się zająć i jak długo. Założenia oczywiście w trakcie mogą się zmienić.
- Na obiad idziemy do pobliskiej restauracji, albo zamawiamy coś z dojazdem. Do ustalenia na miejscu, choć sugeruję opcję drugą - w weekendy nie ma dań dnia, a więc czeka się długo, bo i ludzi więcej, więc robi się 1,5 h...
- ...? Propozycje?
Na najbliższe spotkanie proponuję:
- Ćwiczenie sytuacji negocjacyjnych na forum - 2 max 4 osoby negocjują ze sobą w opisanej sytuacji. Reszta udziela feedbacku.
- Opowiadamy sobie o swoich ostatnich doświadczeniach negocjacyjnych - inspirujemy się, rośmieszamy, wyciągamy wnioski.
- Recencje, omówienie nowo przeczytanej literatury
- ...? propozycje?